Türkçe ve Türk Kültürü Derslerimiz Başlıyor

Yeni eğitim öğretim yılına başlarken;

Bölgemizde yaşayan Türk çocuklarına Türk dili ve Kültürü öğretimi ile kazandırılacak beceriler, bulundukları ülkenin dilini daha kolay öğrenmelerine katkı sağlayacaktır.

Öğrencinin yaşadığı ülkedeki okul başarısını belirleyen en önemli etkenlerden biri dil becerisidir. Anadilini öğrenen öğrenci, yaşadığı ülkenin dilini de kolay öğrenecektir. Böylece öğrencinin okul başarısı olumlu yönde değişecektir. Çocuklarımızın Türkçeyi doğru, güzel ve etkili kullanmaları Türkiye’de yaşayan yakınlarıyla akraba, dost ve arkadaşlarıyla sağlıklı iletişim kurabilmelerini kolaylaştıracaktır. Fransa’da yaşayan vatandaşlarımızın da ülkemizin birer temsilcisi olduğunu düşünürsek Türkçenin yeni kuşaklar tarafından da kullanılması yurdumuzun tanıtımı açısından da önem taşımaktadır.

ELCO projesi kapsamında yaptığımız Türkçe ve Türk Kültürü derslerimiz 2010-2011 eğitim öğretim yılında da aynı amaçlar doğrultusunda devam edecektir. Bütün velilerimin ve öğrencilerimin bu yıl  da katılımlarıyla beni yürekten destekleyeceklerine inanıyor, yeni eğitim öğretim yılının hepimize hayırlı olmasını diliyorum.

Salih BİRCAN

Meurthe et Moselle ve çevresi

Türkçe ve Türk Kültürü Dersleri Öğretmeni

Bir Yanıt Bırakın

