Öğretmenler Günümüz Kutlu Olsun

MİLLETLERİ KURTARANLAR YALNIZ VE ANCAK ÖĞRETMENLERDİR.”    K. ATATÜRK

Değerli meslektaşlarım 24 Kasım öğretmenler gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum. Hayatın en anlamlı mesleği olan öğretmenliği tarif etmeye kalksak herbirimiz eminim birbirinden güzel sözlerle anlatmaya çalışırız. Ben de kendi tarifimi sizlerle paylaşmak istedim.

BU SEVDA BENİM

Cehalet taşının altında elim

Ben bir öğretmenim bu sevda benim

Meydan okur karanlığa bir sesim

Ben bir öğretmenim bu sevda benim

Doğruluk dürüstlük dileklerimle

Bir nesil yetişir emeklerimle

Yarına yeşerir ümitlerimle

Ben bir öğretmenim bu sevda benim

İlmin yolunda ben ömür çürüten

Elimde ışıkla seni yürüten

Bilgiyle sulayıp çağa yükselten

Ben bir öğretmenim bu sevda benim

Beyaz bir sayfa karşımda derim

Her gün bir resim çizer giderim

Gün olur tabloda belirir rengim

Ben bir öğretmenim bu sevda benim

Güneş gibi pek sevmem geceleri

Elimde büyür her vatanperveri

Öğretemem zulme boyun eğmeyi

Ben bir öğretmenim bu sevda benim

       SALİH BİRCAN / 2007

öğrencim Melisa Özgün’ den bütün öğretmenlere kutlama kartı

Bir Cevap Yazın

