Sarreguemines’ de Türk Kültür Festivali

25 Ekim 2009 pazar günü Sarreguemines’ de Türk Kültür Festivali yapıldı. Nazik davetleri sebebiyle festivale katılanM2U00090 015_0001 Toul Türkçe ve Türk Kültürü dersleri öğretmeni Salih BİRCAN ve öğrencisi Pınar TANLI programa renk katmak amacıyla mini bir türk halk müziği konseri verdiler ve kendilerini ilgiyle izleyen halka hem duygusal hem coşkulu dakikalar yaşattılar. Konser sonrası kendilerine teşekkür amacıyla hediye takdim edildi. Toul’ dan bir grup veli ile festivale katılan öğretmen Salih BİRCAN öncelikle Sarreguemines’ de görev yapan meslaktaşı Süleyman ÜMÜZLAR’ ‘ı ve bu organizasyona emeği geçen herkesi tebrik etti ve aralarında bulunmaktan mutluluk duyduğunu ifade ederek kendilerini davet ettikleri için teşekkür etti.

Fransız Türk Dostluk derneği, Okul aile birliği derneği, Öğretmen Süleyman Ümüzlar ve Tiyatro eğitmeni Tayfur Erbatan’ ın katkılarıyla gerçekleşen organizasyonda Türk kültürünü içeren tiyatrolar, şiirler, halkoyunu ve türk  halk müziği örneklerinin yer aldığı bazen duygu dolu bazen kahkahalara sebep olacak anlarla dolu saatler yaşandı. Görev almış olan tüm öğrencilere, emeği geçen herkese hediyelerin takdim edildiği program kalabalık türk ve fransız  halk kitlesi tarafından beğeniyle karşılandı.M2U00090 015_0001  Türk Halk müziği bölümü videolarını bu sayfada izleyebilirsiniz

gayri dayanamam

şafak söktü yine sunam uyanmaz

sevda olmasaydı

DSC05589DSC05583DSC05626DSC05586

4 Yanıt

  1. evet ögretmenim türküleriniz coook güzeldi

  2. Programımıza renk katan değerli öğretmenim Salih BİRCAN ve genç kardeşim Pınar TANLI’ya teşekkür eder saygı ve sevgilerimi sunarım.
    Mükemmel çaldınız ve söylediniz.

  3. metzden slmlar sevgili pinar super bi mini konser vermisin ses kaliteni zaten biliyoruz ama profosyenel olmak icin iyi yoldasin yapacagin suan ritim calisan ritim bilgini artirman gerisi sende zaten var bu arada sevgili ogretmeninize de tesekkürler guzel bi calisma olmus slmlar burhan yonetmen aranger GURUP TURKIYEM METZ FRANCE

  4. Salih Hocam Samsun’da birlikte çok güzel çalışmalara imza attığımızı düşünüyorum. Kendi bölgemizde büyük okulların yapamadığı etkinlikleri birlikte yaptık. Sizden ben de çok şey öğrendim. Fransa’da yaptığınız etkinlikleri de takip ediyorum. Bunları buradaki öğrencilerinize de aktarıyorum. Sizinle gurur duyuyorlar. Bu işin hakkını verdiğinizi düşünüyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum.

Bir Cevap Yazın

